Pisani prigovor potrošača2019-01-21T17:36:53+01:00

Pisani prigovor potrošača

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),

Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u našoj trgovini ili dostaviti poštanskim putem na adresu:

Pharmacia laboratorij d.o.o.
Hondlova 2/4
10 000 Zagreb

ili poslati putem e-maila na: nutricia@pharmacia-laboratorij.hr

Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.

U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi i na besplatnom info telefonu 0800 910 001

Molimo Vas pažljivo pročitajte ovu važnu napomenu!
Ukoliko odlučite nastaviti, prihvaćate da Vam ova stranica pruža sljedeće informacije na Vaš osobni zahtjev. Klikom na gumb "Nastavak" moći ćete pročitati informacije o Aptamil proizvodima.


Dojenje je najbolje za dijete jer majčino mlijeko osigurava djetetu sve potrebne hranjive sastojke u odgovarajućim količinama i omjerima neophodnim za zdrav rast i razvoj. Uz to je i financijski najpovoljnije te daje djetetu dodatnu zaštitu od infekcija. Što prije i što češće stavljate dijete na prsa, brže će se potaknuti prirodan proces dojenja. Uravnotežena prehrana u trudnoći i nakon poroda poboljšava kvalitetu dojenja. Odluka da ne dojite je teška i ukoliko se odlučite za prijelaz na prehranu hranom za dojenčad, potrebno je prethodno savjetovati se s pedijatrom ili medicinskim osobljem. Upute za pripremu hrane treba dobro proučiti i pažljivo ih se pridržavati jer u protivnom možete ugroziti zdravlje Vašeg djeteta.

Nastavak